SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine podjetja 3MA LES, Matej Hribernik s.p. (v nadaljevanju: ponudnik ) so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Obligacijskim zakonikom (OZ) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

 

S spletno trgovino upravlja 3MA LES, Matej Hribernik s.p., Tovarniška 51, 2342 Ruše, Slovenija, ki je tudi ponudnik spletnega poslovanja.

 

  1. ODPIRALNI ČAS SPLETNE TRGOVINE

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

 

  1. REGISTRACIJA IN POTEK NAKUPA

Uporabnik se za uporabo spletne trgovine registrira prostovoljno. Registracija za naročilo izdelkov ni potrebna.

Naročilo se lahko izvede brez registracije, pri čemer se cene ne razlikujejo za registrirane in neregistrirane uporabnike, za izdelke ponujene po redni ceni. Razlika v ceni za  registrirane in neregistrirane uporabnike se lahko pojavi, kadar so določeni izdelki znižani in v sklopu posebnih akcij za registrirane uporabnike, ob njih pa je napis AKCIJA ali napis ZNIŽANO. Ponudnik se zavezuje, da bo v primeru odstopanja cen za registrirane in neregistrirane uporabnike, uporabnika ustrezno opozoril s sporočilom, komentarjem ali opombo, pri čemer za opozorjeno velja tudi opomba ali komentar v samem opisu produkta, z jasno navedenim dejstvom, da je artikel cenejši za registrirane uporabnike.

 

Za izvedbo naročila je obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, elektronski naslov) in izbor dostave (osebni prevzem, dostava po pošti). V primeru nakupa podjetja je obvezen tudi naziv podjetja in davčna številka podjetja.

Naročilo izdelkov se prične z izbiro ponujenih publikacij tako, da jih dodate v košarico z gumbom »Naročite«. Za nakup zadošča že ena publikacija. Po opravljeni izbiri in ob predpostavki, da se strinjate z vsebino košarice, nadaljujete z gumbom “Naslednji korak”.

Postopek nakupa je v nadaljevanju sestavljen iz treh korakov: 1 – podatki za nakup, 2 – vnos osebnih podatkov, 3 – povzetek naročila. Postopek naročanja lahko prekinete v vsakem trenutku tako, da zaprete okno brskalnika, razen v primeru, da ste naročilo že potrdili z gumbom »Potrditev naročila« neposredno po povzetku naročila. V tem primeru se za morebitne dodatne informacije obrnite na nas na info@3males.si ali 3males123@gmail.com in z veseljem vam bomo pomagali pri zapletih in težavah.

Po opravljenem naročilu boste po elektronski pošti prejeli obvestilo s podatki naročila s predračunom in z napotki za plačilo predračuna. V primeru, da ste plačilo opravili preko spleta boste na svoj elektronski naslov prejeli sporočilo s podatki naročila, kasneje pa tudi e-račun.

 

  1. MOŽNOSTI PLAČILA IN RAČUN

Ponudnik lahko kadarkoli odstrani ali doda nov način plačila izdelkov. Način plačila naročenih izdelkov je v osnovi možen kot:

  • Plačilo po povzetju
  • Plačilo po predračunu
  • Plačilo preko spleta

V primeru, da katero koli izmed plačilnih sredstev ne deluje, je stranka o tem obveščena z opombo pri postopku plačila.

Pri poslovanju se izda e-račun ali fizičen račun. V primeru, da se izda e-račun, se račun v fizični obliki ne pošilja naročniku. Stranka je dolžna poravnati račun v roku navedem na računu.

Originalni račun se izda izrecno na željo stranke. Originalen račun bo fizičen račun, poslan na strankin naslov, skupaj z naročenimi izdelki.

Na računu so razčlenjeni cena, davek in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 8 delovnih dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.

  1. DOSTAVA NAROČIL

V ceno ni vključena dostava, razen če je le to zapisano in ustrezno označeno drugače (npr. brezplačna dostava ; dostava vključena v ceno).

Naročila, oddana ob delovnikih do 16. ure, oziroma v petek do 14. ure, bodo obdelana in oddana na pošto v roku 48 ur.

Opozorilo: Rok dostave izdelkov začne teči po prejetju plačila, razen v primeru naročila izdelkov po povzetju, takrat začne rok teči, ko je naročilo obdelano (vendar ne več kot 48ur).

Pošiljke dostavlja dostavna služba GLS, logistične storitve d.o.o., zato z oddajo paketa veljajo njihovi pogoji poslovanja (dostopni na: https://gls-group.eu/SI/sl/splosni-pogoji-poslovanja) ali katera druga logistična služba oz. služba, ki nudi pošiljanje paketov (lahko tudi DHL ali Pošta Slovenije). Kupec bo v vsakem primeru prejel sporočilo s katero dostavno službo bo prejel naročeno blago.
Če smatrate, da dostavljalec potrebuje dodatne informacije za izročitev pošiljke, vas prosimo, da izkoristite polje “Opomba” pri podatkih dostave.

Ponudnik se lahko odloči, da bo predmet naročila dostavil sam, samostojno brez dostavne službe, pri čemer se od stranke zahteva, da je prisotna pri predaji oz. dostavi paketa, razen, če se stranka in ponudnik dogovorita drugače. Stroške dostave s strani podjetja pri samostojni dostavi brez dostavne službe določi ponudnik, pri čemer mora stranko opozoriti na končni znesek dostave.

Naročila iz tujine se obravnavajo posamično, pri čemer si ponudnik pridržuje pravico do zavrnitve naročila, brez obrazložitve. Ponudnik je dolžan stranko ustrezno obvestiti o zavrnjenem naročilu, pri čemer šteje obvestilo preko elektronske pošte ali navadne pošte.

  1. CENE, PONUDBA IN DOBAVLJIVOST ARTIKLOV

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine ažurira in spreminja pogosto in hitro. V primeru, da izdelka ni na zalogi, se izdelek v ponudbi ustrezno označi. Stranka ima vseeno možnost naročila izdelka, pri čemer jo je ponudnik dolžan opozoriti na to, da izdelka ni na zalogi. Kot opozorilo šteje tudi komentar ali opomba v opisu izdelka, pri čemer za ustrezen komentar šteje tudi: ” artikel je na voljo pri dobavitelju ”. Dostava v primeru, izdelka ni na zalogi, se ustrezno prestavi, v primeru, da datum dobavljivosti izdelka ni znan alo ga ni moč napovedati, se stranko o tem ustrezno obvesti, pri čemer velja za obvestilo tudi komentar ali opomba v opisu izdelka.

V primeru, da se izdelek umakne iz seznama prodaje, se ustrezno odstrani iz ponudbe. Redne cene so po navadi priporočene prodajne cene izdelovalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik.

Vse cene so navedene v EUR (evrih) in ne vključujejo 5 % ; 9,5% ali 22 % davek na dodano vrednost (DDV), odvisno od izdelka ali storitve.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oziroma zavrnjeno.

  1. ODSTOP OD NAROČILA – PRAVICA DO ODSTOPA OD NAROČILA

Kupec (potrošnik v smislu določil Zakona o varstvu potrošnikov) lahko v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, če vsota plačil, ki jih mora uporabnik opraviti na podlagi pogodbe, ne presega 20,00 EUR. Prav tako kupec nima pravice do odstopa v primeru nakupa izdelkov delanih po meri in unikatnih izdelkov – obojni izdelki so ustrezno označeni, pri čemer velja, da se pod ustrezno označen izdelek šteje tudi opomba ali komentar v opisu izdelka.

Odstop od naročila kupec pošlje na naslov: 3MA LES, Matej Hribernik s.p., Tovarniška 51, 2342 Ruše ali na: info@3males.si . V primeru odstopa od naročila mora kupec prejeto blago nemudoma ali najkasneje v 14 dneh po prejemu vrniti ali po pošti na zgoraj navedeni naslov prodajalca ali ga osebno prinesti na prevzemno mesto ponudnika.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od tedaj, ko bo ponudnik prevzel vrnjeno blago. Prejeto plačilo se kupcu vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil.

  1. REKLAMACIJE IN GARANCIJA

Reklamacije se rešujejo sproti, vendar si ponudnik pridržuje pravico, da reklamacijo obdela najkasneje v 40 delovnih dneh. Reklamacijo lahko ponudnik zavrne, z ustrezno obrazložitvijo.

Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

  • če ni priloženega računa,
  • če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži,
  • če je uporabnik blago neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe
  • drugi razlogi, ki morajo biti utemeljeni.

V primeru, da vaš artikel ne deluje pravilno, lahko uveljavljate garancijo. Garancije izdelkov so določene za vsak izdelek posamično, ter morajo biti navedene. Garancija teče od datuma prejema blaga. Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom, računom in drugimi dokumenti, ki so navedeni na računu. V primeru nepotrjenega garancijskega je skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov določeno, da ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi.

Garancija ne velja v primeru:

  • fizične poškodbe;
  • obrabe zaradi uporabe;
  • napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla.

 

  1. VARNOST IN VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vse zasebne podatke uporabnika v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Politiko varstva zasebnosti in piškotkov. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.

Večino strani v spletni trgovini se lahko obišče, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa se nekatere informacije pridobivajo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov omogoča prepoznati posameznem IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga obiskovalec spletne strani uporablja in splošno aktivnost obiskovalca na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti.

Za nakup v naši spletni trgovini je potrebno zbiranje nekaterih vaših osebnih podatkov. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne posredujemo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa in dostave izdelkov. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov v skladu z ZVOP-1.

Z nakupom v spletni trgovini izrecno soglašate, da vaše osebne podatke, ki jih posredujete ob naročilu (ime, priimek, naslov, e-naslov, telefon) shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila, vaš e-naslov pa lahko uporabljamo za neposredno trženje naših enakih ali podobnih izdelkov ali storitev, kot ste jih kupili v spletni trgovini.

 

  1. ODVEZA ODGOVORNOSTI

Združenje delodajalcev Slovenije ne odgovarja za uporabo spletne trgovine Združenja delodajalcev Slovenije in za morebitno škodo, povzročeno z uporabo tam nahajajočih se spletnih vsebin. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne slikovne prikaze prodajnih izdelkov, je potrebno vse slikovne prikaze jemati kot simbolične in tako ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

  1. PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina je last podjetja 3MA LES, Matej Hribernik s.p., ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene na spletni strani, so podjetja 3MA LES, Matej Hribernik s.p. ter njegovih pogodbenih partnerjev in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja 3MA LES, Matej Hriberik s.p. .

Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije.

Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih na tej spletni strani ali začasnega nedelovanja spletne strani in s tem spletne trgovine.

Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

 

  1. PRITOŽBE IN SPORI

Morebitni spori se rešujejo sporazumno. Če do sporazumnega dogovora ne pride, se spori rešujejo na pristojnem sodišču v Mariboru.

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, obligacijske predpise in druge predpise, ki urejajo ponujanje blaga in storitev preko svetovnega spleta. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte info@3males.si ali na poštni naslov: 3MA LES, Matej Hribernik s.p., Tovarniška 51, 2342 Ruše.

Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in uporabniku spletnega mesta sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

  1. UPRAVLJALEC SPLETNE TRGOVINE

Upravljavec spletne trgovine na spletni strani www.3males.si je podjetje 3MA LES, Matej Hribernik s.p.

Podatki o upravljavcu:
3MA LES, Matej Hribernik s.p., Tovarniška 51, 2342 Ruše, Slovenija

Matična številka: 6869475000
Davčna številka: SI 73071773
Telefon: 040/432-041
E-pošta: info@3males.si